MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av MizzMilla - 22 januari 2011 18:44

  • Måla golvlisterna i hallen
  • Måla elementet i hallen (men ska det vara vitt som nu, eller svart?)
  • Städa och plocka undan
  • Få upp humöret lite (men hur?)


Nu är det dags att nanna Mira, hon börjar bli ganska övertrött, sen hoppas jag att Milo fortfarande sover så jag hinner ta ett litet bad =)


XoXo/Milla




Av MizzMilla - 22 januari 2011 12:49

  


Fast jag har mina 2 underbara barn runt mig hela tiden, känner jag mig ensam...

Sambon kommer hem från jobb, käkar och försvinner ut i garaget, så har det vart nu i 1 månads tid. Jag vet att garaget måste bli färdigt tills bilen kommer tillbaka från lackeringen (vilket är nästa vecka tror jag) När den väl kommer tillbaka så ska den monteras ihop och då kommer man att vara ensam i nån månad till... Sen när den bilen är färdig ska han på nästa. Lite halvjobbigt måste jag ju säga, känns nästan som om man är ensamstående mamma. Men det som gör det jobbigast är nog att Mira går igenom lite av den kända 3 års trotsen och vissa dagar är ett rent helvete och det tär på humöret.

Alla vänner jobbar och har sitt att sköta så man har inte så många att prata eller umgås med om dagarna, sen och andra sidan har jag blivit ganska dålig på att höra av mig till folk också, så det är väl lite mitt eget fel. Jag känner mig ganska nere just nu, kanske därför. Tänk om man hade kunnat gå i ide och inte vakna upp förrän sommaren är här då allt är lite ljusare och mer positivt.


Men nu ska man väl inte gnälla :)) Får göra som min mamma brukar säga "det är bara till att bryta ihop och gå vidare"

 

XoXo/Milla




Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards