MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av MizzMilla - 15 januari 2011 08:23

Ja, fredagsmorgonen kunde ju börjat trelvigare... Jag hade precis klivit ur sängen och fått på mig kläderna då det ringer på dörren. Jag öppnar, där står lastbilschauffören som ska ställa av fickan med betong och blandaren på gårdsplanen, rikky och roger ska gjuta garagegolvet. Han backar in, jag är mega nervös för han var bara 2dm från huset men lämnade en hel meter på andra sidan där det inte finns något att skada. Han fick av allt utan problem, men när han ska köra lyckas han på något sätt dra väggen och sätta sig där med lastbilen lutandes mot husväggen. Han höll nog på en hel timme att klydda, till slut ringde jag sambon som fick komma hem och hjälpa honom.

Så här det ut nu varje fall.... *muttrar*


      


Dagens bild på Milo


  


Hoppas alla får en trevlig lördag med lagom mycket gott ;) Själv ska jag bara städa lite och mysa med barnen.

XoXo/Milla




Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards