MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av MizzMilla - 13 januari 2011 22:45

Blev utmanad i en annan blogg här på bloggplatsen... Jag vet inte vad meningen med det hela är, men eftersom jag har inte så jätte mycket att göra om dagarna tänkte jag att jag lika bra kunde roa mig med detta en stund.

Man skulle ta bilder på alla rum i huset/lägenheten och publicera på sin blogg. Kan iofs vara kul att se hur folk bor. Jag har dock skippat dotterns rum, min så kallade walk in closet, stora hallen, lilla hallen, och det som ska bli Milos rum... Men här kommer de resterande =)



Köket

     


Vardagsrum

        


Toalett 1

  


Toalett 2

      

    


Sovrum

    

Projekrtorn kunde man dock vart utan, men vad gör man när man har en prylbög till sambo?! Trångt just nu när spjälsängen också står där.


Matrum

  


Lite bilder på barnen och vovve

        


En liten väderuppdatering kanske hade vart på sin plats då jag inte har klagat på vädret här på ett par dagar. Sitter och tittar ut och snön den vräker ner igen :( Jag blir så trött. Tur att det hinner smälta undan lite mellan snöbyarna...

Kan helt ärligt säga att jag älskar vinter och snö, men de senaste 2 åren har det bara blivit för mycket. Nu vill jag ha sådär 15-18 grader så man kan gå i linne och jeans utan att frysa eller svettas.

   

Hoppas alla haft en trevlig torsdag!

XoXo/Milla

Av MizzMilla - 13 januari 2011 22:36

Jaha, då har kära bloggplatsen gett oss möjligheten att ladda upp videoklipp utan att behöva blanda in youtube... Tänkte testa detta =)

Blir bara ett 12sek klipp på lilla Milo.



 

XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards