MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av MizzMilla - 25 januari 2011 18:49

Om nu grisar kan svettas vet jag inte... Men svettas gör jag, 30 minuter på min kära swingstepper det gör susen *pust* Har lite paus nu och halsar vatten ;) Om 5 min är det dags för ytterligare en omgång, dock bara på 15 min.

 

  

XoXo/Milla

Av MizzMilla - 25 januari 2011 15:55

Jag ska snart ha en skräckfilmskväll här hemma =)) Men dock utan en massa blodiga splatterfilmer, jag vill istället ha en massa bra tips på några riktigt läskiga övernaturliga filmer! Så har ni sett några sådana så dela med er :D


Idag var jag på BVC på 2 månaders kontroll med lilleman =) Han växer massor och snabbt. Han väger nu 6100g och är 61,5 lång. Jag fick vänta 10 minuter extra idag... Då tog jag en massa onödig bilder, hehe. Man ser varje fall "rumpan" på min lilla Fiat på första bilden.

    


Så här ser man ut när man är 2 månader ung ;)

    


XoXo/Milla



Av MizzMilla - 25 januari 2011 09:42

Det var inget fel på min lilla Fiat trots allt =)) Jag var helt säker på att det var kopplingscylindern eftersom det läckte och det såg ut att ha kommit ifrån pedalstället, men innan jag märkte det hade jag trampat runt i det och kletat ut det på bilmattan så jag kunde inte vara säker på vart det kom ifrån. Körde ner på jobb igår och kollade den och det verkar inte läcka någonstans :D Den fick sig en liten allmän genomgång när jag ändå var där, fyllde på glykol, olja och spolarvätska. Så nu är den fit for fight igen.


Idag blir min lilla Milo 2 månader =) Tiden går rent för fort. Ska på 2 månaders kontroll i eftermiddag. Annars händer det inte så mycket idag.

Trots att Milo sovit hela natten är man fortfarande lite halvslö efter 2 nätters förlorad sömn, så det blir väl att träna lite nu på morgonen och sedan soffläge nån timme.



  

XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards