MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av MizzMilla - 9 januari 2011 16:37

 Jag satt här för några veckor sen och fick ett sug efter en ny tatuering =) Nu har jag nog lyckats att mecka ihop en sleeve till min högerarm och suget efter denna tatuering är nu enormt! Har redan 2 på den armen men dom ska bakas in lite snyggt. Funderar på att slå en signal/köra ner till Dekan och höra vad denna kan kosta. Som jag sa sist, "detta kommer bli min sista" och denna gången menar jag det, har lovat min morbror Benny att inte göra fler sen och det är ett löfte jag tänker hålla.

 

 

Ni vet vad jag tycker om Twilight filmerna (Inte de sämsta filmer som gjorts, men inte de bästa heller) Började för någon vecka sen titta lite på Vampire Diaries, vilket är en helt ok serie. Den är spännande rakt igenom, romantisk och har bra skådespelare. Tacka vet jag Ian Somerhalder, den människan kan säga allt med sina ögon och anisktsuttryck.

Fick frågan på en annan sida där jag nämnde Vapire Diaries "vilka team håller du på?" Där satt jag och fattade absolut ingenting och kände mig lite korkad när jag fick be denna person att utveckla sig lite. Då fick jag tillbaka "Team Stefan eller Team Damon, vem tycker du ska vinna och vem tycker du är snyggast" Och sen pladdrade den här människan på om hur snygga alla var i Twilight och hur den här personen önskade att hon kunde vara Bella, eller Elana. *SUCK* Säger jag. Jag tittar inte på serier el filmer för att skådespelarna är snygga, det får man kanske lite som en bonus, men inte fan sitter man och tittar på en dålig film bara för att skådepelarna "är så sjukt snygga" Lite fjortis över det faktiskt. Måste tillägga att denna person som skrev detta var 36 år gammal.

 

 

På tal om skådespelare så såg en bra film för nån veckor sen, RED med Bruce Willis. Mycket bra och spännande ända in i slutet =) Den rekomenderas varmt.

 

XoXo/Milla

 

 

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards