MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av MizzMilla - 28 januari 2011 19:46

Denna dag har gått enormt sakta... Kan bero på att barnen är sega och gnälliga. Mest Mira som är gnälliga faktiskt men det får man lov att vara när man har 40 grader i feber.

Det ända vettiga jag har gjort idag är lagat lite husmanskost och stått på swing steppern 1½ timme, dock inte i sträck, haha och givetvist myst en massa med barnen. Ska lägga upp lite bilder till tänkte jag sen ska jag köra och köpa glass och lite cola till Mira, det verkar vara det ända som går ner idag och något måste hon ju ha i magen.


Så här ynklig ser hon ut idag... *stackars tös* Hon ville inte ens bli fotad idag. Annars är hon värsta linslusen.

      


Milo däremot har inte mycket att säga till om än, så han fick stå ut med blixten och kameran en stund ;) Men det ser inte ut som om han misstycker.

         


      


      



  

Nu ska jag köra ner och handla lite gott och sen ska vi försöka ha lite fredagsmys här =)

XoXo/Milla

Av MizzMilla - 28 januari 2011 14:00

Här kommer lite bilder på oss... Plockade fram systemkameran och klickade lite bilder i brist på annat. Kan inte göra så mycket idag då båda barnen är sjuka, en är förkyld och den andra har feber.



Milo

      


      


Mira, Milo och jag

         


Milo

    


Takida och Mira

    


Milo

  



Dags att medicinera dottern och byta blöja på pågen... Alltid att göra, haha.

XoXo/Milla


Av MizzMilla - 28 januari 2011 11:11

Äntligen ser jag lite mer fram emot Sweden rock festival :D

Hardcore Superstar avslutar onsdagskvällen. Det är faktiskt ett av mina

favorit band. Lite lättsam och lättlyssnad musik som får en på bra humör =) Jocke Berg är ju ganska fin och lätt att vila ögonen på ;)

 

Här kommer några bilder från Kb i Malmö dec 2009

       


XoXo/Milla 

Av MizzMilla - 28 januari 2011 07:39

Äntligen morgon... =) Det är så jävla frustrerande att vara vaken på natten utan att kunna göra något vettigt. Utan att kunna lämna sängen för då vaknar barnen. (Eller utan att VÅGA lämna sängen) Det var ganska sömnlöst inatt men för en gångs skull så var det inte barnens fel. Jag kunde bara inte somna! Det kanske kan bero på att jag hittade Paranormal Activtiy 2 igår kväll och såg den i sängen igår. Dumt, hehe. Men, fan vad skrämselfaktorn är hög. Man hoppar till många gånger :D


Mira vaknade tidigt imorse med värsta febern. Man svettades bara av att ligga bredvid henne. Jag lovar hon var röd som en kräfta. Men efter lite alvedon blev hon lite bättre och somnade om. Ska dock ringa vårdcentralen idag då hon klagar jätte mycket på halsen. Yay, halsfluss. Hatar basilusker... Till och med Milo har blivit förkyld med hosta.


Så mina planer på Ikea och Benny idag sprack... Nu blir det väl bara doktorn, Willys (måste ha glass till Mira) och sedan lite städning här hemma. Och antagligen många inlägg med gnäll, haha.


Hoppas alla får en toppen dag!

XoXo/Milla




Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards