MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av MizzMilla - 18 januari 2011 22:16

Har nu köpt mig ett EFX armband =) Några av mina släktingar som tipsade mig om det. Det är ett armband med EFX hologram som ska motverka alla störningar som finns runt omkring och ska göra en mer avslappnad och balanserad.

Det verkar fungera bra på mig. Jag har ganska kraftiga sömnproblem och har väldigt svårt för att somna. Men sen jag tog det armbandet på mig har jag i stort sett bara kunnat lägga mig ner och somna på några minuter. Underbart!

Har även märkt skillnad på min uthållighet när jag tränar, jag orkar mer och flåsar inte lika mycket. Så 400 spänn var det värt!


Enligt deras hemsida ska dessa vara de mest märkbara resultaten:

  • Kan öka balans och styrka
  • Kan öka smidighet och rörlighet
  • Kan förbättra koncentrationsförmåga och uppmärksamhet
  • Kan lindra av stress och spänningar
  • Kan snabba på återhämtning
  • Kan lindra av jetlag och åksjuka

Detta är just nu min bästa vän ;) Min lilla Swing-stepper. Jag använder den 2 gånger om dagen och det börjar nu märkas. Lätt och effektiv träning =)

  


XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards