MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av MizzMilla - 24 januari 2011 11:16

Usch ja, då var änne en nästan sömnlös natt avklarad... Jag känner mig verkligen som ett levande lik. Huvudet håller på att expoldera, men att ta alvedon är uteslutet, stod på paketet att det går över i bröstmjölken. Lite kaffe och frukost kanske hjälper.


Min bil är kass... :( Kopplingscylindern (tror jag varje fall) har börjar läcka. Men inte ska jag klaga för mycket, haft bilen så länge nu och den har inte kostat mig någonting i reservdelar, typiskt att det ska hända lagom till besiktningen bara. Så idag kommer vi ingenstans, lite drygt faktiskt. Även om man egentligen inte har någonstans att åka så känner man sig mer instängd utan bil.


Lite bilder på Milo tagna igår:


        

       


Lite bilder på Mira:


    

    



Nej dags att hälla i sig kaffet sen ska jag ta ner bilen på jobb och kolla vad det är som felar...

XoXo/Milla


Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards